JOZAN oh JOZAN !

assalamualaikum :))

TIDAKK !! apa yg aku expect selama ny lgsg tak menjadi :(( mmg truly sad lhaa :(( tahu takk , JOZAN bukan champion maharaja lawak astro 2011 , sebaliknya title to digenggam oleh SEPAH !
OMG ! rasa mcm nk nangiss guling-2 jerr lps AC announced champion maharaja lawak td :'(  gyla btoll , unexpected lhaa for SEPAH . for 13 mggu b'turut-2 JOZAN top , takk pena jtuh , tiba-2 d final JOZAN tumpas d tgn SEPAH ! apa bole buad kann ? tuah ayam nmpk d kaki , tuah orang takk spa pun nmpk . mcm to lhaa kehidupan , even kita always d atas , does not mean kita takk bole jatuh bwh . kita kann just bole rancang , tp tuhan yg tentukan sumanya :)) ehh , bukan nk bg motivasi lahh :p just nk ingtkan diri sndr dan suma org supaya jgn menidakkan takdir :)) mungkin to yg terbaekk for JOZAN dan SEPAH :)) 
diorang dh buktikan yg tagline 'dafi aka baekk punye' yg diguna bole memancing pengundi for undi diorang . manakala si mail lambung dan acai hny mmpu d tempat kedua . NABIL puns takk kurang hebad sbb bole defeat JAMBU utk second runner-up . okeyy lhaa to kann ? sbb dia sorang jerr finalis solo , yg laenn suma kumpulan . ehemm , now maharaja lawak dh tamat . im gonna miss them all :)) apa-2 puns , aku tetap sokong dan menyayangi JOZAN sepanjang nafas aku ! haha ~ (ayt gegeh) mungkin SEPAH maharaja lawak , tp JOZAN maharaja d hati peminat and of course d hati aku ! ehemm , memandangkan JOZAN bukan champion maharaja lawak , so aku dh kalah dgn my dedy ! aku kena ikutt perintah dy for a week ! OMG ! sabor jelaa ~ nasib kann ? spa suruh gatal pegy cabar dy hr to . kn dah kena :(( haha ~


picit sini okeyy


inilah wajah-2 kesayangan hati saya :)) SAYANG JOZAN SANGAT-2 !





okeyy lahh , later aku update lg :)) now nk pegy nangiss puas-2 for kekalahan JOZAN :'(

2 comments:

Jaune said...

tu lah, ingatkan joza yang menang. huhu :/

EyLa said...

a'ah kan . every week on top , tiba-2 jatuh pulakk :( tp sepah mmg layak punn .